بوس ماهی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امان از این روزها

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۰ ب.ظ


آینده من را این روزها شکل میدهد. گاهی دلم می لرزد و ناامید می شوم. گاهی به خودم و دانشم می بالم و با خیال امن می نشینم.

اما

راستش را بخواهم بگویم از این که کسی را که دوست دارم از دست بدهم چهار ستون بدنم می لرزد . من با او خندیدم به وسعت دلم و گریه کردم از سویدای جانم 

باید باشد

باید برای من بماند

بگذار بگویم عاشقش شده ام 




  • شیرین مهرنیا

نظرات  (۱)

او هست و خواهد بود
زندگی بدون عشقش برایش معنی ندارد...لذت ندارد...شیرینی ندارد...آرامش ندارد...هیچ ندارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی