بوس ماهی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

درد داشت زیاد

جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱ ب.ظ

 

اسمشو نمیتونم بگذارم تجربه، نود درصد دستم بهبود پیدا کرده ده درصد باقی مانده منو فقط یاد خاطرات درد میندازه این که تب می کردم این که از شدت درد درمانده شده بودم و حتی اشکم در نمی آمد و مانده بودم چرا این همه تزریق و دارو خوراکی جواب نمی دهد.

امید دارم این ده درصدم به دارو جواب بده و یک نفس راحت بکشم .

 

 

 

  • شیرین مهرنیا

نظرات  (۱)

ای جانم 

چرا؟ ناراحتی و درد و غم ازت دور باشه 

نازنین من 

💗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی