بوس ماهی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کدوم خواب

پنجشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۱، ۰۹:۳۳ ب.ظ

 

اصلن منصفانه نیست با این همه درد، نشسته مجبور به خواب باشی تا از سرفه خفه نشی

 

البته کدوم خواب...

 

 

 

  • شیرین مهرنیا

نظرات  (۱)

  • || سینوس ||
  • من یه دوره ای بخاطر حساسیت شدید نمیتونستم دراز بکشم و بخوابم. نفسم بند میومد و از خواب پا میشدم. کم کم فهمیدم اگه گردنم بالا بیاد میتونم بخوابم. گردن درد و کمر درد گرفته بودم! بعد از یه مدت رفتم دکتر برای تنفس و فهمیدم آسم آلرژیک دارم. بهتر شدم. یه مدت بعد دوباره اومد سراغم. رفتم لوزه هامو عمل کردم و دکتر میگفت مشکل از اونه. کلی نقاهت و داستان رو پشت سر گگذاشتم و هنوز شبها از خواب میپرم و نفسم در نمیاد. شاید از معده اینا باشه... نمیدونم چرا اینا رو نوشتم! ولی میدونین... میگذره... بهتر میشین. این روزا باید بگذرن، چاره ای ندارن! ✊✊✊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی