بوس ماهی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ناسپاس

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳ ب.ظ



سختمه


از خستگی ، تحمل ایستادن و تکیه دادن به کسی رو ندارم.

کسی که بگذاره و بره، ویرون کنه و بره و قدر ندونه و بره، تشکر ندونه، معذرت خواهی بلد نباشه و منی که از حال ناخوش تاب میخورم رو نبینه و نشنوه.





  • شیرین مهرنیا

نظرات  (۱)

من مطالب شما رو می خونم 
وخیلی برام جالبه
 از انتخاب بین جناب 1 و جناب 2 شروع شده
و رسیده به لعن و نفرین من ....
تریبونی یکطرفه برای شما .... در کوبیدن من ...
اما کاش مخاطبین زیاد شما که از اینستاگرام به اینجا میان نکات زیر رو بدونن ...

1- بلیط بگیری .... قید خانوادتو بزنی ... و حرف اماده کنی که یارتو مجاب کنی که تو این شرایط سخت تنهات نذاره ...
2- 10 سال به یک دختر نگاه نکنی و متهد بمونی ....
3- چند سال بیماری مهلکی رو به تنهایی به گردن بکسی ...
4- با فحش و ناسزا مواجه بشی که نیا ... ازت متنفره ... و دوست پسر گرفته و میره ترکیه ...
5- کاش بدونن تا مرز خودکشی رفتی و یه هفته سیه و تاریک رو گذروندی ...
6- کاش بدونن من قرار بود به خاطر شما به خانوادم پشت کنم ... اما شما زیرکانه نفی می کردی که نکن ... اما وقتی بلیط گرفتم ... اصل ماجرا رو گفتی ...
بله ... من ... برای هدف ها و ارزوهام جنگیدم و فکر می کردم شما قابل اعتماد هستید و شرایط رو درک می کنید .... علیزغم مشکلات و درگیری ها ... 
اما اشتباه می کردم .... و بازیچه شدم
و این غرور و شخصیت له شده من ... از کدوم صفحه و تریبون قراره به گوش مخاطبین شما برسه که الان ریر علم شما سینه میزنن ...
کاهش همیشه همه ی حقیقت ها رو به دوستامون بگیم ...
من از این موضوعات میگذرم ...
اما غرور جریحه دار شده من و شخصیت خرد شده من ... هیچ وقت آروم نمی گیره ...
من اشتباه کردم ... شما قبال اعتماد نبودی ... هیچ وقت ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی