بوس ماهی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دوری

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ق.ظ

 

 

میگه من جبهه گرفتم و بدبینم و با این رفتارام دو بهم زنی میکنم و دشمنی رو زیاد

من فکر می کنم من از اول این بازی فقط سعی داشتم تهمت ها رو رفع  رجوع کنم و اثبات کنم حرفاشون  و تهمت هاشون و رفتارشون غلطه و چه کار بیهوده ای بود. 

حالا بعد اون همه وابستگی باید رو پا خودم وایستم و به گذشته مون. و حتی آینده شون فکر نکنم.

اینم از خواهرانه مزخرف ما

که کلی دلشکستگی و تهمت به من هدیه  دادند.

 

 

 

 

  • شیرین مهرنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی