بوس ماهی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یه زمانی

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۴۲ ب.ظ

 

 

یه زمانی انقدر باورش داشتم، انقدر مطمئن بودم هست که رسما به همه می گفتم بعد او کسی در زندگی ام نخواهد بود. تا اوضاع بهم ریخت پلان ها بد چیده شد من موندم و کارهائی که از پسشون بر نمی آمدم یا انتظاراتی که نمی توانستم برآورده کنم.منم دیگه اون آدم خوبه نبودم چون انتظاراتم برآورده نمی شد . تا آزادم کرد با نه گفتن های من.

اما 

هنوز این قاعده رو بلد نشدم وقتی انگشت اتهام سمتت می گیرن سر کارهای کرده و نکرده شون یعنی میخوان فرافکنی کنن و اشتباهاتشون و کارهای نکرده شون  رو بندازن گردن یه سوم شخص و کی بهتر از اونی ه که باید حذف شه از زندگی شون.

 

 

  • شیرین مهرنیا

نظرات  (۱)

  • مستتر السلطنه
  • نمیدونم چرا مردم ما مسئولیت کاراشونو به گردن نمیگیرن، باید این مورد رو هم بگذاریم کنار موارد فراوان مشکلات فرهنگی. در مورد رابطه عاطفی اما وضعیت به مراتب بدتره ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی