بوس ماهی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آخرین دختر یک

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۲۹ ب.ظ

 

تجاوز در طول تاریخ به عنوان یک سلاح جنگی استفاده شده است.

 

خشونت اگر در جهت دستیابی به موفقیتی بزرگتر باشد، مجاز است.

 

به نظر شایسته نبود که یک مرده به اموال یک موجود زنده دست بزند.

 

در برخی موارد فقط تجاوز بود و بس. این زندگی عادی تو می شود. نمی دانی فردا چه کسی قرار است در را باز کند و به تو حمله کند، فقط اینکه این اتفاق خواهد افتاد و فردا باید بدتر باشد. دیگر به فرار یا دیدن دوباره خانواده آن فکر نمی کنی. زندگی گذشته تو، مثل یک رویا، به خاطره ای در دور دست ها تبدیل می شود. بدنت به تو تعلق ندارد و هیچ انرژی ای برای صحبت یا مبارزه با فکر به دنیای بیرون از آنجا نداری. فقط تجاوز وجود دارد و بی حسی ای که با باور به این جمله به وجود می آید: " زندگی تو همین است "

 

امروز و خورشید بدون ترس رو به تو طلوع کرده 

 

ما ایزدی ها هیچ کس یا هیچ چیزی غیر از خدا نداریم..

 

سه پسر داشتم که همه مجرد بودن . در سال 2007 در بمب گذاری ها مردن . وقتی اونها مردم به خودم گفتم تا جسدهاشون رو نبینم حموم نمی رم . دست و صورتمرو می شورم ، ولی حموم نمی رم. نمی خوام تا وقتی بدن اونها رو برای خاکسپاری تمیز نکردم بدن خودم رو تمیز کنم.

 

ظزندگی من زنجیره ای طولانی از بد بدبختی خواهد بود.

 

 

آخرین دخترسرگذشت من از اسارت و مبارزه با خلافت اسلامی (داعش)

نادیا مراد، جناب کراجسکی

با مقدمه آمل کلونی 

ترجمه سمیرا چوبانی

 

 

 

 

 

  • شیرین مهرنیا

نظرات  (۱)

چقدر تلخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی